Mađarske karte, poznate i kao Tell karte, uživaju iznimnu popularnost. S ovim kartama možemo igrati brojne sjajne igre, a od mlađih do starijih generacija svatko može pronaći igru odgovarajuće težine i stila



Povijest karata dovela je do stvaranja brojnih legendi, no najbliže stvarnosti je to da su postojale već prije revolucije 1848. godine, ali likovi prikazani na kartama inspirirani su dramom Vilima Tella, čime se izbjeglo da karte imaju politički prizvuk i budu podložne cenzuri. Ime tvorca može se pročitati na karti mak VII: Zu finden bei Joseph Schneider in Pesth., što također otkriva da su izrađene u Pešti, ali točno vrijeme nije nigdje navedeno. U svakom slučaju, karte su nakon pojavljivanja postale iznimno popularne, a tijekom vremena stvorene su brojne igre za njih, a ta popularnost ostala je do danas.

Jedna od klasičnih igara povezanih s mađarskim kartama je zsírozás, čija su pravila iznimno jednostavna, pa se može naučiti u vrlo mladoj dobi. Najzabavnije je igrati s četiri igrača, gdje igrači koji sjede nasuprot jedan drugome čine tim. U ovoj igri vrijednost karata i redoslijed nisu važni. Uvijek prva karta daje osnovu, koju se može pobijediti samo istom kartom ili sedmicom. Krug osvaja onaj tko zadnji pobijedi. Cilj je da igrači prikupe što više desetki i asova.

Druga klasična igra je Snapszer ili Snapszli, koju mogu igrati dva ili četiri igrača. Tijekom igre igrači daju različite izjave, kojima zapravo preuzimaju udarce. Izjavama i udarcima mogu se skupljati bodovi, koji se ne smiju zapisivati, već se isključivo računaju u glavi, a igrač koji misli da ima 66 bodova može završiti igru izjavom "Kész" ili "Elég". Međutim, ako netko zaboravi završiti igru, a to učini netko drugi tko je također postigao 66 bodova, on će biti pobjednik.

Na kraju, ali ne manje važno, najpoznatija igra s mađarskim kartama je ulti ili rabló ulti, koja se obično igra s tri igrača. Bit igre je da igrač u određenom krugu igre zabilježi najviše bodova. Igra se odvija u smjeru suprotnom od kazaljke na satu. Osoba koja sjedi lijevo od djelitelja podiže špil, a desno sjedeći igrač započinje. Onaj tko započinje dobiva priliku za prvi pregled dviju karata okrenutih licem prema dolje - poznatih kao talon. Tijekom igre moguće je nadmetati se izjavama. Igra se sastoji od deset krugova, nakon čega slijedi brojanje, a na kraju pobjeđuje onaj s najviše bodova.

Mađarske karte2 proizvoda dostupno