Ugovor nastao na temelju ovog dokumenta neće biti arhiviran (nije dostupan naknadno, sklapanje ugovora potvrđuju podaci o narudžbi) i zasniva se na implicitnom pravnom izjašnjavanju, ne smatra se pisanim ugovorom, napisan je na mađarskom jeziku i ne odnosi se na kodeks ponašanja. Za pitanja u vezi s funkcioniranjem web trgovine, postupkom narudžbe i isporuke, na raspolaganju smo putem navedenih kontakata.
Ovi Opći uvjeti poslovanja primjenjuju se na pravne odnose na web stranici pružatelja usluga (https://www.igrackeshop.hr) i njezinim poddomenama. Ovi Opći uvjeti poslovanja stalno su dostupni (i mogu se preuzeti, ispisati u bilo kojem trenutku) s sljedeće web stranice: https://www.igrackeshop.hr/op%C4%87i-uvjeti-poslovanja .
Definicije:
Korisnik: Bilo koja fizička ili pravna osoba ili organizacija koja koristi usluge pružatelja usluga, sklapa ugovor s pružateljem usluga.
Potrošač: Korisnik koji djeluje izvan svoje profesije, samostalne djelatnosti ili poslovne aktivnosti.
Poslovni subjekt: Osoba koja djeluje unutar okvira svoje profesije, samostalne djelatnosti ili poslovne aktivnosti.
Pružatelj usluga: Fizička ili pravna osoba ili organizacija koja pruža uslugu povezanu s informacijskim društvom i sklapa ugovor s korisnikom.
Naziv pružatelja usluga: White Crystal Kft.
Sjedište pružatelja usluga (i mjesto za podnošenje pritužbi): 2600 Vác, Zrinyi u., 41/b
Kontakt e-mail za komunikaciju s korisnicima: info@igrackeshop.hr Online korisnička podrška: https://korisnicka.sluzba.igrackeshop.hr
Matični broj/registracijski broj: 13-09-148323
Porezni broj: 14431391-2-13
Naziv registracijskog tijela: Trgovački sud u Budimpešti
Telefonski broj: 06-1-2552822
Jezik ugovora: mađarski
Naziv, adresa i e-mail adresa pružatelja poslužitelja:
Pružatelj usluga koristi vlastite poslužitelje.
2.1. Za pitanja koja nisu regulirana ovim Općim uvjetima poslovanja, kao i za tumačenje ovih Općih uvjeta poslovanja primjenjuje se mađarsko pravo, posebno Građanski zakonik iz 2013. (V. zakon) i zakon o elektroničkoj trgovini (CVIII. zakon iz 2001.), kao i Uredba Vlade 45/2014. (II. 26.). Obavezne odredbe relevantnih zakona primjenjuju se na ugovorne strane bez posebnog dogovora.
2.2. Ovi Opći uvjeti poslovanja stupaju na snagu 28. siječnja 2022. i vrijede do opoziva. Izmjene Općih uvjeta pružatelj usluga objavljuje na web stranici, a registrirane korisnike ili korisnike koji su prethodno obavili kupnju obavještava putem e-maila. Izmjene nemaju retroaktivni učinak i ne utječu na ranije sklopljene ugovore.
2.3. Pružatelj usluga zadržava sva prava na web stranicu, njezin sadržaj i distribuciju. Bez pismene dozvole pružatelja usluga zabranjeno je preuzimanje, pohrana, obrada i prodaja sadržaja prikazanih na web stranici (osim ovog dokumenta i informacija o zaštiti podataka).
2.4. Pružatelj usluga ne odgovara za štete nastale zbog korištenja proizvoda ili usluga koje nisu povezane s pružateljem usluga.
3.1. U slučaju lažnih ili tuđih podataka danih pri korištenju usluga, ovlaštena strana može osporiti sklopljeni elektronički ugovor na sudu. Ako je prigovor uspješan, ugovor postaje ništavan od trenutka sklapanja.
3.2. Pružatelj usluga ne odgovara za kašnjenja ili greške uzrokovane netočno unesenim podacima korisnika, ali može ispraviti pogreške uz prethodni dogovor s korisnikom.
3.3. Pružatelj usluga nije odgovoran za štetu ako korisnik zaboravi lozinku ili ako lozinka postane dostupna neovlaštenim osobama (ako postoji registracija na stranici).
4.1. Proizvodi prikazani u web trgovini dostupni su za online narudžbu (u nekim slučajevima i putem telefona). Prikazane cijene su u kunama, s PDV-om, ali ne uključuju troškove dostave i plaćanja. Posebni troškovi pakiranja ne naplaćuju se, osim ako korisnik zatraži specijalno ili dekorativno pakiranje.
4.2. Pružatelj usluga jasno prikazuje naziv, opis i slike proizvoda (ako su dostupne).
4.3. U slučaju uvođenja akcijskih cijena, pružatelj usluga informira korisnike o akciji i trajanju akcije.
4.4. Ako se greškom prikaže pogrešna cijena, pružatelj usluga nije obvezan potvrditi narudžbu po toj cijeni i može predložiti ispravnu cijenu, nakon čega korisnik može prihvatiti ili odbiti ponudu.
Prema Građanskom zakoniku iz 2013. (V. zakon), ugovor nastaje kada strane međusobno i usklađeno izraze svoju volju. Ako nema usklađene izjave volje, ugovor nije važeći.
5.1. Korisnik može započeti kupnju nakon registracije ili bez registracije.
5.2. Korisnik postavlja količinu željenog proizvoda ili proizvoda.
5.3. Korisnik stavlja odabrane proizvode u košaricu. U bilo kojem trenutku može pregledati sadržaj košarice klikom na ikonu "košarica".
5.4. Ako ne želi dodati više proizvoda, provjerava količinu. Klikom na ikonu "X" može ukloniti proizvode. Za konačno postavljanje količine koristi ikonu "povećanje, smanjenje".
5.5. Korisnik unosi adresu za dostavu, a zatim odabire način dostave/plaćanja:
5.5.1. Načini plaćanja:
Osobno preuzimanje: U gotovini prilikom preuzimanja u poslovnici pružatelja usluga ili na nekoj drugoj naznačenoj lokaciji.
Plaćanje pouzećem: Kod dostave kurirskom službom ili na paketno mjesto moguće je platiti gotovinom ili karticom.
Online kartično plaćanje: Korisnik može platiti putem sigurnog sustava financijskih usluga pružatelja usluga.
Kartično plaćanje putem Barion sustava:
Online kartična plaćanja odvijaju se putem Barion sustava. Podaci o kartici ne prosljeđuju se trgovcu.
5.5.2. Trošak dostave (ukupni iznos):
5.6. Ukupni iznos koji korisnik treba platiti uključuje sve troškove.
5.7. Korisnik može poslati narudžbu klikom na gumb "predaj narudžbu", nakon što provjeri unose i doda eventualne napomene.
5.8. S narudžbom korisnik prihvaća da narudžba povlači obvezu plaćanja prema Uredbi Vlade 45/2014.
5.9. Ispravljanje grešaka unosa: Korisnik može ispraviti podatke prije završetka postupka narudžbe.
5.10. Korisnik prima potvrdu putem e-maila nakon slanja narudžbe. Ako potvrda ne stigne u očekivanom roku, korisnik je oslobođen obveze. Narudžba i njezina potvrda smatraju se pristiglim kada postanu dostupni.
5.11. Korisnik prihvaća da automatska potvrda nije ugovor. Ugovor nastaje kada pružatelj usluga e-mailom potvrdi detalje narudžbe i očekivano izvršenje.
5.12. Pravila za upravljanje recenzijama
Ova pravila za upravljanje recenzijama odnose se na recenzije na stranici www.igrackeshop.hr, koju održava White Crystal Kft. (2600 Vác, Zrínyi utca 41/b, u daljnjem tekstu: Igrackeshop).
Opće korisničke recenzije
Recenzije napisane na slobodno dostupnoj stranici od strane posjetitelja. Recenzije se objavljuju na Igrackeshop.hr stranici nakon moderacije.
Moderacija
Moderaciju recenzija provodi Igrackeshop radnim danima, u radno vrijeme (9:00-17:00). Moderaciju obavlja osoba i/ili umjetna inteligencija.
Osnovna pravila moderacije:
Igrackeshop ne prikazuje:
Ostale odredbe
Igrackeshop zadržava pravo moderiranja ili uklanjanja recenzija koje krše osobna prava.
Igrackeshop pohranjuje ime, e-mail adresu i IP adresu navedenu pri pisanju recenzije i ne prosljeđuje ih trećim stranama.
Igrackeshop zadržava pravo uklanjanja svih recenzija ili odabira trgovine, čak i naknadno, s www.igrackeshop.hr stranice, koje nisu u skladu s ovim pravilima za upravljanje recenzijama.
Igrackeshop ima pravo promijeniti ili povući ova pravila bez posebne najave.
6.1. Obrada narudžbi vrši se redoslijedom zaprimanja, radnim danima u radno vrijeme. Narudžbe zaprimljene izvan radnog vremena obrađuju se sljedeći radni dan. Korisnička služba pružatelja usluga potvrđuje elektroničkim putem kada može izvršiti narudžbu.
6.2. Opći rok isporuke je 1-3 radna dana od sklapanja ugovora.
6.3. Na temelju kupoprodajnog ugovora pružatelj usluga se obvezuje prenijeti vlasništvo nad stvarima na korisnika, dok se korisnik obvezuje platiti cijenu i preuzeti stvar.
6.4. Ako je prodavatelj poduzeće, a kupac potrošač, a prodavatelj preuzima dostavu stvari kupcu, rizik prijelaza gubi se na kupca kada on ili treća osoba koju je on odredio preuzme stvar. Rizik prijelaza prelazi na kupca pri predaji prijevozniku ako je kupac angažirao prijevoznika, pod uvjetom da ga nije preporučio prodavatelj.
6.5. U slučaju kašnjenja pružatelja usluga, korisnik može odrediti dodatni rok. Ako pružatelj usluga ne izvrši u dodatnom roku, kupac može raskinuti ugovor.
6.6. Korisnik može raskinuti ugovor bez dodatnog roka ako
a) pružatelj usluga odbije ispuniti ugovor; ili
b) ugovor je prema dogovoru ili zbog prirode usluge trebao biti izvršen u određenom vremenu, i ne kasnije.
Ako pružatelj usluga kasni, korisnik može tražiti izvršenje ili raskinuti ugovor.
6.7. Ako pružatelj usluga ne može izvršiti ugovornu obvezu jer proizvod nije dostupan, obavijestit će korisnika i vratiti uplaćeni iznos te osigurati zakonska prava za neispravnu uslugu.
6.8. Korisnik će snositi troškove skladištenja i dostave ako ne preuzme naručene proizvode, sukladno članku 6:156 mađarskog Građanskog zakonika.
U slučaju nepreuzimanja proizvoda, pružatelj usluga može zahtijevati pokrivanje troškova skladištenja i dostave.
7.1. Sukladno Direktivi Europskog parlamenta i Vijeća br. 2011/83/EU, potrošač ima pravo raskinuti ugovor bez navođenja razloga.
Potrošač može iskoristiti pravo na raskid ugovora
a) u slučaju ugovora o prodaji proizvoda:
aa) u vezi s proizvodom,
ab) za više proizvoda, ako se isporučuju u različito vrijeme, od dana posljednje isporuke,
ac) za proizvode koji se sastoje od više dijelova, od dana posljednje isporuke dijela,
ad) ako se proizvodi isporučuju redovito, od dana prve isporuke, unutar četrnaest dana.
Ako pružatelj usluga nije dostavio potrebne informacije, rok za raskid produžuje se na dvanaest mjeseci.
7.2. Potrošač može koristiti pravo na raskid slanjem jasne izjave ili obrasca za raskid iz Pravilnika 45/2014.
7.3. Rok za raskid je 14 dana od dana kada potrošač ili treća osoba preuzme proizvod.
7.5. Potrošač snosi troškove povrata proizvoda.
7.7. Potrošač nema pravo na raskid u slučaju proizvoda proizvedenih prema specifičnim zahtjevima potrošača.
7.9. Pružatelj usluga će vratiti sve troškove najkasnije 14 dana nakon obavijesti o raskidu.
7.10. Povrat novca vrši se istim načinom plaćanja, osim ako potrošač nije izričito zatražio drugačiji način.
7.13. Potrošač snosi odgovornost za smanjenje vrijednosti proizvoda zbog korištenja izvan potrebnog za utvrđivanje karakteristika i funkcionalnosti proizvoda.
7.23. Pravo na raskid odnosi se samo na potrošače prema Građanskom zakoniku.
7.25. Postupak za korištenje prava na raskid:
7.25.1. Potrošač mora obavijestiti pružatelja usluga o namjeri raskida.
7.25.2. Potrošač može poslati izjavu o raskidu unutar 14 dana od primitka proizvoda.
7.25.3. Potrošač mora vratiti proizvod bez odgode, najkasnije 14 dana nakon što je obavijestio pružatelja usluga o raskidu.
Neispravno ispunjenje
Pružatelj usluga neispravno ispunjava ugovor ako usluga u trenutku izvršenja ne zadovoljava ugovorene ili zakonske zahtjeve kvalitete. Pružatelj usluga ne smatra se odgovornim za neispravno ispunjenje ako je korisnik bio svjestan greške ili je morao biti svjestan greške u trenutku sklapanja ugovora.
Ugovorne odredbe između potrošača i poduzeća koje odstupaju od pravila o jamstvu na štetu potrošača ništavne su.
Više jamstvenih prava dostupno je samo korisnicima koji se prema Građanskom zakoniku smatraju potrošačima.
Korisnik koji se smatra poduzećem: osoba koja djeluje unutar svoje profesije, samostalne djelatnosti ili poslovne aktivnosti.
Jamstvo za usluge
8.1. U kojim slučajevima korisnik može koristiti pravo na jamstvo za usluge?
Korisnik može podnijeti zahtjev za jamstvo prema pružatelju usluga u slučaju neispravnog izvršenja usluge, sukladno Građanskom zakoniku.
8.2. Koja prava korisnik ima na temelju zahtjeva za jamstvo za usluge?
Korisnik može zahtijevati popravak ili zamjenu, osim ako je to nemoguće ili bi predstavljalo nerazmjerno visok trošak u usporedbi s drugim mogućim rješenjima. Ako popravak ili zamjena nisu mogući, korisnik može zahtijevati snižavanje cijene ili, u krajnjem slučaju, raskid ugovora. Korisnik može preći s jednog prava jamstva na drugo, ali u tom slučaju snosi trošak prelaska, osim ako je prelazak opravdan ili ga je izazvao pružatelj usluga.
Potrošač ima pravo zahtijevati snižavanje cijene ili raskinuti ugovor u slučaju da:
a) pružatelj usluga ne provede popravak ili zamjenu, ne dovrši instalaciju ili ponovnu instalaciju proizvoda, ili odbije ispraviti grešku;
b) dođe do ponovne greške unatoč pokušaju pružatelja usluga da otkloni grešku;
c) greška je takve prirode da opravdava trenutačno snižavanje cijene ili raskid ugovora; ili
d) pružatelj usluga ne pristane na ispravak greške u razumnom roku, uzrokujući značajnu neugodnost za korisnika.
U slučaju raskida ugovora zbog neispravnog izvršenja, pružatelj usluga mora dokazati da je greška neznatna.
Korisnik ima pravo zadržati dio iznosa sve dok pružatelj usluga ne ispuni svoje obveze u vezi s ispravnim izvršenjem.
Razumni rok za popravak ili zamjenu počinje od trenutka kad korisnik prijavi grešku pružatelju usluga.
Korisnik mora staviti proizvod na raspolaganje pružatelju usluga radi popravka ili zamjene.
U ugovorima između potrošača i poduzeća, pružatelj usluga dužan je o svom trošku preuzeti zamijenjeni proizvod.
Snižavanje cijene je razmjerno ako iznos snižavanja odgovara razlici između vrijednosti ugovorene usluge i stvarno isporučenog proizvoda.
Potrošač može raskinuti ugovor pisanom izjavom o raskidu.
Ako neispravno izvršenje utječe na samo određeni dio ugovora, potrošač može raskinuti ugovor samo u vezi s neispravnim proizvodom, no također može raskinuti ugovor za povezane proizvode ako nije razumno očekivati da ih zadrži.
U slučaju djelomičnog raskida, korisnik mora o svom trošku vratiti proizvod pružatelju usluga, dok pružatelj usluga mora nadoknaditi puni iznos odmah po primitku proizvoda.
8.3. Koliko traje jamstveno pravo?
Korisnik mora prijaviti grešku u roku od dva mjeseca od trenutka kada je grešku otkrio. Jamstveno pravo vrijedi unutar dvije godine od izvršenja ugovora (za poduzeća ili rabljene proizvode vrijedi godinu dana).
Ako ugovor uključuje digitalne elemente, pružatelj usluga odgovoran je za greške u digitalnom sadržaju tijekom ugovorenog razdoblja pružanja usluge.
8.4. Kome korisnik može podnijeti zahtjev za jamstvo za usluge?
Zahtjev za jamstvo može podnijeti pružatelju usluga.
8.5. Dodatni uvjeti za jamstveno pravo (ako korisnik ima status potrošača)?
Unutar jedne godine od izvršenja, korisnik nije dužan dokazivati grešku. Nakon isteka prve godine, korisnik mora dokazati da je greška postojala u trenutku izvršenja.
Jamstvo za proizvod
8.6. Kada korisnik može koristiti jamstvo za proizvod?
U slučaju pokretne stvari, korisnik može zahtijevati popravak ili zamjenu proizvoda.
8.7. Od koga korisnik može zatražiti jamstvo za proizvod?
Zahtjev za jamstvo može podnijeti proizvođaču ili distributeru proizvoda.
8.8. Kada se proizvod smatra neispravnim?
Proizvod je neispravan ako ne zadovoljava propisane standarde kvalitete ili nije u skladu s opisom proizvođača.
8.9. Koliko traje jamstvo za proizvod?
Korisnik može podnijeti zahtjev za jamstvo u roku od dvije godine od puštanja proizvoda u promet.
8.10. Tko snosi teret dokazivanja za jamstvo proizvoda?
U slučaju jamstva za proizvod, korisnik mora dokazati da je greška postojala u trenutku kada je proizvod pušten u promet.
8.11. Kada je proizvođač oslobođen odgovornosti za jamstvo za proizvod?
Proizvođač je oslobođen odgovornosti ako dokaže da:
- proizvod nije proizveden ili pušten u promet u okviru poslovne aktivnosti, ili
- greška nije bila prepoznatljiva prema znanstvenom i tehničkom stanju u trenutku puštanja u promet, ili
- greška je rezultat zakonskih ili obaveznih propisa.
Potrošač može koristiti pravo na jamstvo i za usluge i proizvode istodobno. Ako je zahtjev za jamstvo za proizvod uspješan, korisnik može dalje koristiti jamstvo samo u odnosu na zamijenjeni ili popravljeni dio proizvoda.
Jamstvo za trajne proizvode
8.12. Kada potrošač može koristiti pravo na jamstvo za trajne proizvode?
Kod neispravnog ispunjenja pružatelj usluga mora pružiti jamstvo za trajne proizvode ako korisnik ima status potrošača.
8.13. Koliko traje jamstvo za trajne proizvode?
Razdoblje jamstva je:
a) dvije godine za proizvode od 10 000 do 250 000 forinti,
b) tri godine za proizvode iznad 250 000 forinti.
Jamstveni rok počinje na dan kada korisnik primi proizvod, ili na dan instalacije ako je instalaciju obavio pružatelj usluga.
Korisnik na temelju prava iz jamstva, prema svom izboru, može:
Raskid ugovora nije moguć zbog neznatne greške.
Nastojanje da se popravak ili zamjena izvrši u roku od 15 dana
Prema propisu 19/2014. (IV. 29.) o postupcima za rješavanje jamstvenih zahtjeva (članak 5.), pružatelj usluga mora nastojati obaviti popravak ili zamjenu unutar 15 dana. Ako popravak ili zamjena traje dulje od 15 dana, pružatelj mora obavijestiti korisnika o očekivanom trajanju, putem e-pošte ili drugog prikladnog načina s potvrdom primitka.
Ako je proizvod nepopravljiv
Ako se tijekom prvog pokušaja popravka utvrdi da proizvod nije popravljiv, pružatelj mora, u nedostatku drugačijih uputa korisnika, zamijeniti proizvod u roku od 8 dana. Ako zamjena nije moguća, pružatelj mora korisniku vratiti iznos u roku od 8 dana.
Ako se proizvod pokvari četvrti put
Ako se proizvod pokvari nakon trećeg popravka, pružatelj mora zamijeniti proizvod u roku od 8 dana, a ako zamjena nije moguća, korisniku vratiti iznos naveden na računu ili priznanici unutar 8 dana.
Ako popravak traje dulje od 30 dana
Ako popravak traje duže od 30 dana od zahtjeva, pružatelj mora, u nedostatku drugačijih uputa korisnika, zamijeniti proizvod unutar 8 dana nakon isteka roka. Ako zamjena nije moguća, korisniku se vraća iznos u roku od 8 dana.
Gore navedene odredbe ne odnose se na električne bicikle, skutere, motorkotače, automobile i vodena plovila.
8.14. Kada je pružatelj usluga oslobođen jamstvene obveze?
Pružatelj usluga je oslobođen obveze jamstva samo ako dokaže da je greška nastala nakon isporuke. Korisnik može paralelno ostvariti prava na temelju zakonskog i jamstvenog prava, ali ne može dva puta ostvariti isti zahtjev na različitoj osnovi (npr. ako je proizvod zamijenjen).
8.15. Pružatelj nije odgovoran za trošenje i starenje koje nastupi nakon isteka jamstvenog roka (očekivani vijek trajanja).
8.16. Pružatelj nije odgovoran za štete nastale zbog nepravilnog korištenja ili nepažnje nakon prijelaza rizika ili zbog nepropisnog korištenja proizvoda.
8.17. Ako korisnik zatraži zamjenu proizvoda zbog kvara u roku od tri radna dana od kupnje (instalacije), pružatelj mora izvršiti zamjenu ako kvar ometa pravilno korištenje proizvoda.
8.18. Koji dodatni uvjeti mogu biti postavljeni za ostvarivanje prava iz jamstva?
Mogu se postaviti posebni uvjeti za pravilno korištenje ili održavanje (npr. redoviti pregledi) ako je to razumno i ne predstavlja nesrazmjerno opterećenje za korisnika.
8.19. Popis proizvoda za koje vrijedi obvezno jamstvo možete pronaći ovdje: 10/2024. (VI. 28.) IM uredba o trajnim potrošačkim proizvodima s obveznim jamstvom
(ZA KORISNIKE KOJI IMAJU STATUS POTROŠAČA)
9.1. Ugovorne strane ne mogu izmijeniti postupovna pravila o jamstvenim i reklamacijskim zahtjevima na štetu potrošača.
9.2. Potrošač mora dokazati sklapanje ugovora (računom ili priznanicom).
9.3. Troškove ispunjenja jamstvenih obveza snosi pružatelj (članak 6:166 mađarskog Građanskog zakonika).
9.4. Pružatelj mora sastaviti zapisnik o prijavljenom zahtjevu za jamstvo ili garanciju korisnika.
9.5. Kopija zapisnika mora odmah biti dostavljena korisniku na dokaziv način.
9.6. Ako pružatelj nije u mogućnosti odmah odlučiti o ostvarivosti zahtjeva, dužan je obavijestiti korisnika o svom stavu u roku od pet radnih dana, uključujući objašnjenje u slučaju odbijanja i informacije o mogućnosti obraćanja arbitražnom tijelu.
9.7. Pružatelj mora čuvati zapisnik tri godine i staviti ga na raspolaganje nadzornim tijelima na zahtjev.
9.8. Pružatelj mora nastojati izvršiti popravak ili zamjenu unutar 15 dana. Ako trajanje prelazi 15 dana, mora obavijestiti korisnika o predviđenom trajanju popravka ili zamjene, putem e-pošte ili drugog prikladnog načina s potvrdom primitka.
10.1. Pružatelj može angažirati treću osobu za ispunjenje svojih obveza i odgovoran je za njeno djelovanje.
10.2. Ako neki dio ovih pravila postane ništavan ili neprovediv, to ne utječe na valjanost preostalih dijelova.
10.3. Ako pružatelj ne iskoristi svoje pravo prema ovim pravilima, to se ne smatra odricanjem od tog prava. Prava se mogu odricati samo pismenim izjavama. Ako pružatelj jednom odstupi od striktnih uvjeta, to ne znači da će to učiniti i ubuduće.
10.4. Strane će nastojati riješiti sporove mirnim putem.
10.5. Stranice su suglasne da su ovi uvjeti uređeni mađarskim pravom. Ako korisnik ima status potrošača, sud njegove prebivališta ima nadležnost.
10.6. Pružatelj ne razlikuje korisnike u pristupu proizvodima temeljem državljanstva, prebivališta ili boravišta.
10.7 . Pružatelj ne nameće različite uvjete plaćanja prema mjestu prebivališta korisnika ili izdavatelju platne kartice.
10.8. Pružatelj poštuje pravila EU o zabrani neopravdane geografske diskriminacije.
(ZA KORISNIKE KOJI IMAJU STATUS POTROŠAČA)
11.1. Cilj pružatelja je ispuniti sve narudžbe uz zadovoljstvo korisnika. U slučaju pritužbi, korisnik može kontaktirati pružatelja putem telefona, e-maila ili poštom.
11.2. Usmena pritužba se odmah razmatra i, ako je moguće, rješava. Ako korisnik nije zadovoljan rješenjem, pružatelj sastavlja zapisnik o pritužbi i stavlja ga na raspolaganje korisniku.
11.3. Pružatelj odgovara na pismene pritužbe u roku od 30 dana i čuva zapise tri godine, dostupne nadzornim tijelima.
11.4. U slučaju odbijanja pritužbe, korisnik može pokrenuti postupak pred nadležnim tijelima ili arbitražnim odborom.
11.5. Korisnik može podnijeti pritužbu potrošačkoj inspekciji: https://kormanyhivatalok.hu/kormanyhivatalok
11.6. Korisnik također može kontaktirati arbitražni odbor za rješavanje sporova.
Naziv arbitražnog odbora |
Adresa sjedišta arbitražnog odbora: |
Područje nadležnosti |
Arbitražni odbor u Budimpešti |
Budimpešta |
Budimpešta |
Arbitražni odbor županije Baranja |
Pecs |
Baranja županija |
Somogy županija |
||
Tolna županija |
||
Arbitražni odbor županije Borsod-Abaúj-Zemplén |
Miskolc |
Borsod-Abaúj-Zemplén županija |
Heveš županija |
||
Nograd županija |
||
Arbitražni odbor županije Čongrad-Čanad |
Szeged |
Bekeš županija |
Bač-Kiškun županija |
||
Čongrad-Čanad županija |
||
Arbitražni odbor županije Fejer |
Székesfehérvár |
Fejer županija |
Komarom-Esztergom županija |
||
Veszprem županija |
||
Arbitražni odbor županije Đer-Mošon-Šopron |
Győr |
Đer-Mošon-Šopron županija |
Vaš županija |
||
Zala županija |
||
Arbitražni odbor županije Hajdu-Bihar |
Debrecen |
Jas-Nađkun-Solnok županija |
Hajdu-Bihar županija |
||
Sabolč-Satmár-Bereg županija |
||
Arbitražni odbor županije Pešt |
Budimpešta |
Pešt županija |
11.7. U nadležnost arbitražnog odbora spada rješavanje potrošačkih sporova izvan suda. Cilj arbitražnog odbora je postići sporazum između strana u potrošačkom sporu, a u slučaju neuspjeha donosi odluku kako bi osigurao jednostavno, brzo i ekonomično ostvarivanje prava potrošača. Arbitražni odbor može savjetovati potrošača ili pružatelja usluge o pravima potrošača i obavezama.
Ako se u arbitražnom postupku ne postigne sporazum, odbor može:
a) donijeti obavezujuću odluku ako:
aa) zahtjev je opravdan, a tvrtka je izjavila da prihvaća odluke arbitražnog odbora ili
ab) zahtjev je opravdan i iznos potrošačevog zahtjeva ne prelazi dvjesto tisuća forinti.
b) dati preporuku, ako zahtjev jeste opravdan, ali tvrtka ne priznaje odluku odbora kao obavezujuću.
11.8. Za prekogranične sporove vezane za online prodaju nadležan je arbitražni odbor kojeg odredi ministar nadležan za zaštitu potrošača.
11.9. Potrošač može podnijeti žalbu putem EU platforme za online rješavanje sporova: http://ec.europa.eu/odr.
11.10. Tvrtka mora surađivati u arbitražnom postupku, uključujući podnošenje pisanog odgovora u skladu sa zakonskim rokovima.
11.11. Ako potrošač ne uspije riješiti spor putem arbitraže, može se obratiti sudu putem tužbe koja mora sadržavati:
Prijavi se moraju priložiti svi relevantni dokazi.
12.1. Web stranica igrackeshop.hr i njezin sadržaj zaštićeni su autorskim pravom. Preuzimanje, reprodukcija, distribucija, skladištenje i prodaja sadržaja ili bilo kojeg njegovog dijela bez pismene suglasnosti pružatelja je zabranjena.
12.2. Informacije sa stranice igrackeshop.hr smiju se preuzeti samo uz navođenje izvora.
12.3. Pružatelj zadržava prava na sve dijelove svojih usluga, svoje domene, sekundarne domene i oglasne površine.
12.4. Zabranjena je adaptacija sadržaja, vraćanje u izvornik, neovlašteno korištenje korisničkih imena i lozinki ili bilo koja promjena web stranice igrackeshop.hr.
12.5. Naziv igrackeshop.hr je zaštićen autorskim pravima i može se koristiti samo uz pismenu dozvolu pružatelja.
12.6. Korisnik prihvaća da je u slučaju neovlaštenog korištenja pružatelj ovlašten naplatiti kaznu od 60.000 HUF po slici i 20.000 HUF po riječi.
Politika zaštite podataka dostupna je na: https://www.igrackeshop.hr/izjava-o-povjerljivosti-podataka
Vác, 28. siječnja 2022.
(popuniti samo u slučaju odustajanja od ugovora)
Primatelj: White Crystal Kft., 2600 Vác, Zrinyi u., 41/b, info@igrackeshop.hr Online korisnička služba: https://korisnicka.sluzba.igrackeshop.hr, 06-1-2552822
Izjavljujem da koristim svoje pravo odustajanja od ugovora za sljedeće proizvode:
Datum narudžbe/datum preuzimanja:
Ime potrošača:
Adresa potrošača:
Potpis potrošača (samo ako se obrazac šalje u papirnatom obliku):
Datum:
Kako bi ova web stranica radila ispravno te da bismo bili u stanju vršiti daljnja unapređenja stranice u svrhu poboljšavanja Vašega iskustva pregledavanja, ova stranica mora na Vaše računalo spremiti malenu količinu informacija (cookies). Ukoliko ipak ne želite dopustiti rad kolačićima, bilo kada možete to promijeniti u postavkama.